PR4ALL: PR met visie en creativiteit

maar ook heel praktisch

Mijn idee werd in no–time uitgewerkt tot een sprankelend concept.

Dit is Hector van hectisch.nl, de cocktailbar voor bekend Nederland. Op de basisschool wist Hector al dat hij later met mensen wilde werken. Al snel had hij een bijbaan in de horeca en daar ontdekte hij zijn passie. Hij heeft de branche nooit meer los gelaten en werkte als cocktailshaker, bar manager, bedrijfsleider en partymanager. Al jaren kriebelde het bij Hector om een eigen cocktailbar te openen, om al zijn kennis, ervaring en gastvrijheid in te stoppen Op dat moment komt hij in contact met PR4ALL en vraagt Ronald en zijn team om PR support.

“Op een gegeven moment was het eigenlijk wel duidelijk: ik wilde mijn eigen cocktailbar. Ik wist dat het iets bijzonders moest worden.. Dat het meer moest zijn dan alleen de perfecte cocktail. Het draait vandaag de dag steeds meer om de beleving, de aandacht en het ambacht. Maar ik wist ook dat ik daar dan goede reclame voor moest gaan maken.

Eye-opener: nooit aan PR-bureau gedacht


Via via kwam ik terecht bij PR4ALL. Ik had er nooit aan gedacht om al in zo’n vroeg stadium met een PR bureau te gaan werken. Maar het was een eye-opener om te horen wat zij, juist in de beginfase van mijn plannen, voor me konden betekenen. Bovendien – en niet onbelangrijk voor een ZZP-er – was het qua kosten ook heel aantrekkelijk en overzichtelijk. Voor een vast bedrag per maand kreeg ik een vaste PR Manager voor PR Support, dus ik wist waar ik aan toe was, zonder dat ik bang hoefde te zijn voor onverwacht hoge kosten.

Van idee naar uitgewerkt concept


Na mijn besluit om een abonnement te nemen zijn we meteen om de tafel gaan zitten. Het team van Ronald bestaat uit verschillende personen: Designers met creatieve ideeën, maar ook marketeers en meer sales-gerichte mensen. Deze mix maakte het voor mij heel interessant, want door de gesprekken met PR4ALL zag ik mijn idee voor een cocktailbar ineens uitgroeien tot een levensvatbaar concept!

Ineens zag ik het voor me!


De belangrijkste vraag was natuurlijk: hoe maak ik er een bijzondere cocktailbar van? Hoe zorg ik ervoor dat mijn cocktailbar zich van andere cocktailbars onderscheidt? Daar moet je goed over nadenken. Het prettige was dat ik dat niet alleen hoefde te doen. PR4ALL liet mij voorbeelden zien van de uitwerking van mijn idee naar een super aansprekend concept. Toen ik dat zag, werd ik helemaal blij! Want als je jouw idee ineens uitgewerkt voor je ziet, met foto’s en teksten en al, dan gaat het direct leven.

Mock-up website om investeerders te trekken


Het leek Ronald goed om het concept van Hectisch te laten zien op een mock-up website. Zo kunnen verschillende doelgroepen direct zien wat ik voor ogen heb. Bovendien heeft PR4ALL mij geholpen om de verschillende belangen per doelgroep in kaart te brengen. Want ja, een particuliere bezoeker wil gewoon een lekkere cocktail drinken en that’s it.Voor investeerders echter is het echter een ander verhaal. Die willen rendement. PR4ALL heeft mij geholpen met het opzetten van mijn verdienmodel.

Verdienmodel bedacht


Spannend was het moment waarop we bedachten dat de cocktailbar niet alleen een hotspot voor bekende Nederlanders kan zijn, maar ook een perfecte plek waar bedrijven hun nieuwste producten kunnen presenteren aan de media. Ik zie het al helemaal voor me: het nieuwste magazine van Linda of de mooiste Lamborghini van het land! PR4ALL heeft mij geholpen om na te denken over al die verschillende manieren waarop ik kan verdienen aan mijn idee voor Hectisch. Dat dat allemaal valt onder hun PR Support, dat had ik niet verwacht. Had ik niet verwacht."

Maak vrijblijvend kennis met ons

Zodat we samen kunnen kijken waar we jou mee kunnen helpen. Wij snappen trouwens als geen ander dat jouw agenda te druk is voor adviesgesprekken op locatie. Vandaar dat wij diverse online en offline manieren hebben om kennis te maken. Dus waar wacht je op?