Wat je kunt leren van musea!
13 april 2016
Trekvogels
Hoe zit dat met jou: ben jij een trekvogel?
11 mei 2016

Het verhaal van Monica

Verhalen boeien. Inspireren. Ze zorgen voor begrip en respect voor elkaar. En misschien zelfs wel voor vrede. Ooit…

Om die reden zijn wij als PR4ALL betrokken bij de organisatie van de dodenherdenking op 4 mei, aan de Amstelveenseweg in Amsterdam. Omdat het een van die zeldzame momenten in het jaar is dat er verhalen verteld worden. Verhalen over toen. Over de Tweede Wereldoorlog.

Zoals ook Monica van Rijn dat als haar persoonlijke missie heeft gemaakt: het overdragen van verhalen uit die tijd.

Zij doet dat via haar kunstwerken.

Monica is een Nederlandse kunstenares met Joodse roots. Zij is naast een mooie, open, warme vrouw gezegend met een uniek talent: ze weet mensen met haar schilderijen oprecht te raken. Haar werk roept indringende beelden en emoties op.

Maar – zoals zo veel creatieve mensen ervaren – dat talent is nog geen garantie op succes.

Succes als kunstenaar, artiest of creatief vergt namelijk ook lef. Vergt zelfvertrouwen. En vergt ook kennis van marketing en media.

Laten wij dat laatste nu eens hebben 😉

Sinds een tijdje zijn we met haar bezig om zowel haar werk als haar merk in de markt te zetten. Intussen gaf ze al een inspirerende TedX talk in Bilthoven, hebben we haar website een upgrade gegeven en heeft ze een expositie geopend in Amsterdam.

Omdat wij betrokken zijn bij de organisatie van de dodenherdenking hebben we haar bovendien in ons netwerk geïntroduceerd. Daar zijn veel mensen actief zijn die dezelfde drang hebben als Monica: het overdragen van verhalen.

Top, Monica, zoals jij in korte tijd bent gegroeid van een geëngageerd creatief naar een geëngageerd creatief met publiek! Je mag trots zijn op jezelf!

Comments are closed.